.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايست قلبي ، علت مرگ اکبر محمدي

به دنبال اظهارنظرهاي متفاوت پيرامون مرگ اکبر محمدي در زندان ، قاضي فخرالدين جعفرزاده در يک گفتگوي اختصاصي با جام جم عنوان کرد: وي به دليل ايست قلبي فوت کرده است.

مرگ اکبر محمدي چه زماني به دادسرا اعلام شد؟
در تاريخ 8 مرداد 1385 ساعت 20 مسوولان زندان در تماس با قاضي کشيک دادسراي جنايي اعلام کردند اکبر محمدي در زندان فوت کرده است.
با بررسي در اين ارتباط معلوم شد وي پس از آن که احساس ناراحتي مي کند به بهداري زندان منتقل مي شود که پزشک معالج زندان متوجه مي شود ، اکبر محمدي دچار ايست کامل قلبي و تنفسي شده است که بلافاصله اقدامات لازم براي احيا انجام مي شود اما اين تلاشها بي نتيجه بوده است.

وي داروي خاصي مصرف مي کرده بيماري خاصي داشت؟
بله وقتي پزشکان او را معاينه مي کنند متوجه مي شوند يک قرص T.N.G که افراد براي ناراحتي قلبي از آن استفاده مي کنند در زير زبانش قرار داشته است. براساس پرونده هاي باليني موجود در بهداري زندان که اکنون به دادسراي جنايي ارسال شده است ، اکبر محمدي از فروردين سال 79 به طور مرتب به پزشکان متخصص بهداري زندان به علت ناراحتي هايي که داشته مراجعه مي کرده است.

آيا در جسد آثار ضرب و جرح وجود داشت؟
پس از انتقال جسد به پزشکي قانوني شخصا به اتفاق بازپرس به محل مراجعه و به همراه متخصصان پزشکي قانوني ، جسد به طور کامل معاينه شد که مشخص شد کوچکترين آثار و علائم کبودي در بدن وي وجود ندارد.

جسد کالبدشکافي شد؟
بله ، جسد در حضور من و بازپرس جنايي توسط دکتر نازپرور ، رئيس سالن تشريح و ديگر دستياران وي به طور دقيق کالبدشکافي و قرار شد نتيجه نهايي و علت تامه مرگ به دادسراي جنايي اعلام شود.

پزشکان مرکز پزشکي قانوني علت مرگ را چه مي دانند؟
تشخيص اوليه ايست قلبي است اما پس از ارائه نتيجه کالبدشکافي گزارش به صورت کتبي به بازپرس پرونده اعلام خواهد شد.

از پزشکان معالج زندان و پزشکي قانوني تحقيق شده است؟
بله ، پرونده باليني اکبر محمدي يک پرونده قطور است. پزشکان عقيده دارند چون وي اقدام به اعتصاب غذا کرده ، سيستم دفاعي بدن او تحليل رفته است. در اعتصاب غذا ممکن است يک لحظه شوک وارد شده باشد که اين شوک موجب ايست قلبي و تنفسي شده است اگر چه پزشکان بر اين عقيده اند که ممکن است براي برخي ديگر که اقدام به اعتصاب غذا مي کنند ، اين مدت طولاني تر باشد.

شايعات فراواني در خصوص مرگ اکبر محمدي وجود دارد؟
ما در دادسراي جنايي روند قضايي پرونده را دنبال مي کنيم. اين شايعات تکذيب مي شود و هيچکدام صحت ندارد. اين پرونده همانند ديگر پرونده هايي است که روزانه به دادسراي جنايي ارسال مي شود و ما با دقت آنها را بررسي و سپس تصميم قضايي و قانوني را اتخاذ مي کنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.